FANDOM

Σάιμον Λιούις
Παίζεται από: Ρόμπερτ Σίχαν
Simon Lewis
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο:
  • Σάιμον Λάβλεϊς
  • Σάιμον Λιούις
Γεννήθηκε: 17 Οκτωβρίου 1990
Ηλικία: 22 (το 2012)
Κατάσταση: Ζωντανός
Ψευδώνυμο:
  • Σάι
  • Ημεροβάτη
  • Βρικόλακα
  • Σάιμον Μακκαβαίε (από τον Ραζιήλ)
  • Άρχοντα Μοντγκόμερι
Αφοσίωση
Είδος:
Επάγγελμα:
Κατοικία:
Αφοσίωση:
Παραμπατάι: Κλέρι Φέρτσαϊλντ
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α:
Πατέρας: Λίβαϊ Λιούις
Μητέρα: Ελέιν Λιούις
Αδέλφια: Ρεμπέκα Λιούις (αδελφή)
Συγγενείς: Λάβλεϊς
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Άνδρας
Χρώμα Μαλλιού: Σκούρο καφέ
Χρώμα Ματιών: Καφέ
Χρώμα Δέρματος: Ανοιχτό
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Θανάσιμα Εργαλεία
Πρώτη Εμφάνιση: Πόλη των Οστών
Τελευταία Εμφάνιση: Πόλη της Ουράνιας Φωτιάς

Ο Σάιμον Λάβλεϊς, γεννημένος Σάιμον Λιούις, είναι ο κολλητός και παραμπατάι της Κλέρι Φέρτσαίλντ και ο αρραβωνιαστικός της Ίζαμπελ Λάιτγουντ. Όντως θνητός όταν γνώρισε τον Κόσμο των Σκιών, ο Σάιμον έγινε βρικόλακας και αργότερα ένας Ημεροβάτης. Είναι ήρωας του Θανάσιμου και του Σκοτεινού Πολέμου. Μετά από μία σειρά γεγονότων, η αθανασία του Σάιμον χάθηκε μαζί με τις αναμνήσεις του. Για να ξανακερδίσει αυτές τις αναμνήσεις, ο Σάιμον Ανυψώθηκε και έγινε και ο ίδιος ένας Κυνηγός των Σκιών.

ΒιογραφίαEdit

Πρώτα ΧρόνιαEdit

Ο Σάιμον είναι το δεύτερο παιδί μιας εβραϊκής οικογένειας, μετά την Ρεμπέκα. Όταν ήταν έξι ετών γνώρισε την Κλέρι και οι δυο τους σύντομα έγιναν κολλητοί. Σύντομα άρχισε να αναπτύσσει ρομαντικά συναισθήματα για αυτή.

Ο Σάιμον, επίσης, είναι ο μπασίστας σε ένα συγκρότημα μαζί με τον Έρικ, τον Ματ, τον Κιρκ και, αργότερα, τον Τζόρνταν.

Πόλη των ΟστώνEdit

Ο Σάιμον σχεδίαζε να πει στην Κλέρι πώς αισθανόταν, μα ποτέ δε βρήκε την ευκαιρία. Όταν η μαμά της Κλέρι εξαφανίζεται, και οι δυο "ρίχνονται" στον Κόσμο των Σκιών. Κατά τη διάρκεια παραμονής του Σάιμον στο Ινστιτούτο, προφανώς αρχίζει να του αρέσει η Ίζαμπελ Λάιτγουντ, αν και αργότερα αποκαλύπτει πως απλώς προσπαθούσε να κάνει την Κλέρι να ζηλέψει.

Αφού γνωρίζει τους άλλους και πηγαίνουν στο πάρτι του Μάγκνους Μπέιν, ο Σάιμον μεταμορφώνεται σε ποντικό και απάγεται από βρικόλακες. Ενώ βρίσκεται υπό απαγωγή στο ξενοδοχείο Ντιμόρ, δαγκώνει τον Ραφαέλ Σαντιάγο, έναν βρικόλακα, κάνοντάς τον darkling.

ΠροσωπικότηταEdit

Πριν οι ζωές του αλλάξουν εξαιτίας του Κόσμου των Σκιών, ο Σάιμον ήταν ένας ανοιχτός "σπασίκλας". Χαρακτηριζόταν χαριτωμένος αλλά δεν το συνειδητοποιούσε. Ήταν χορτοφάγος από τα 10 του χρόνια. Συχνά ανέφερε "σπασικλίστικα" πράγματα, σαν το Dunegons and Dragons.

Εξωτερική ΕμφάνισηEdit

Ο Σάιμον έχει σκούρα καστανά μαλλιά και καφέ μάτια, με μακριές βλεφαρίδες, όπως περιγράφει η Κλέρι, που έμεναν πίσω από τα γυαλιά του πριν ο Σάιμον γίνει βρικόλακας.

ΣχέσειςEdit

Ρομαντικές ΣχέσειςEdit

Ίζαμπελ ΛάιτγουντEdit

Κάποια στιγμή αφού έγινε βρικόλακας, άρχισε να βγαίνει με την Ίζαμπελ και τη Μάγια συγχρόνως. Η Ίζαμπελ τον ενθουσίαζε και τον τρόμαζε κατά κάποιον τρόπο. Τον ανάγκασε να ξεφορτωθεί το "σπασικλίστκο" ντύσιμό του.

Μάγια ΡόμπερτςEdit

Κάποια στιγμή αφού έγινε βρικόλακας, άρχισε να βγαίνει με την Ίζαμπελ και την Μάγια συγχρόνως. Του άρεσε η Μάγια επειδή ήταν προσγειωμένη και γνήσια και ακόμα της άρεσε να κάνει φυσιολογικά πράγματα, κάνοντας τον Σάιμον να αισθάνεται φυσιολογικός. Κι όμως, του άρεσαν και τα δυο κορίτσια την ίδια στιγμή και παραδεχόταν ότι και τα δύο κορίτσια ήταν αντίθετες προσωπικότητες.

Κλέρι ΦέρτσαϊλντEdit

Ο Σάιμον αγαπούσε πάντα την Κλέρι. Όμως ποτέ δεν της είχε πει πώς αισθανόταν. Όταν όμως είδε την Κλέρι και τον Τζέις να φιλιούνται, στην Πόλη των Οστών, ακολούθησε ένας καυγάς στον οποίο ο Σάιμον είπε τελικά στην Κλέρι πώς αισθανόταν. Στην Πόλη της Στάχτης, η Κλέρι και ο Σάιμον γίνονται ζευγάρι και αρχίζουν την σχέση τους. Στον επίλογο όμως, ο ίδιος ο Σάιμον διαλύει την σχέση τους και οι δυο τους μένουν φίλοι.

Φιλικές Σχέσεις Edit

Τζέις ΓουέιλαντEdit

Ο Τζέις και ο Σάιμον, στην αρχή της σειράς των Θανάσιμων Εργαλείων είναι εχθροί και αντιπαθούν ο ένας τον άλλο. Ωστόσο, στον επίλογο της Γυάλινης Πόλης γίνονται κατά κάποιον τρόπο φίλοι.

Τζόρνταν ΚάιλEdit

Ο Τζόρνταν είχε αναλάβει να προσέχει τον Σάιμον, έναν βρικόλακα που δεν ανήκε σε φυλή και να τον καθοδηγήσει. Είναι συγκάτοικοι και στο ίδιο συγκρότημα στην Πόλη των Έκπτωτων Αγγέλων.

Εμφανίσεις Edit

Κινηματογραφική απεικόνισηEdit

Ο Ρόμπερτ Σίχαν υποδύεται τον Σάιμον στην κινηματογραφική προσαρμογή της Πόλης των Οστών.

Σάιμον Λιούις/ΠινακοθήκηEdit

Όλες οι επίσημες εικόνες από την εικονογράφο Κασσάνδρα Τζιν στις οποίες εμφανίζεται ο Σάιμον Λιούις.