The Shadowhunters'Wiki
Advertisement

Η Κυρία του Μεσονυκτίου (δοκιμαστικός τίτλος) είναι το πρώτο βιβλίο στη σειρά Σκοτεινά Τεχνάσματα. Εκδοτικά και χρονολογικά, είναι το δέκατο βιβλίο στα Χρονικά Κυνηγών Σκιών.

Περίληψη[]

Λος Άντζελες, 2012. Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τα γεγονότα των Θανάσιμων Εργαλείων, όταν οι Νεφιλίμ ήταν οριακά στο χείλος της λήθης και η Κυνηγός Σκιών Έμμα Κάρστερς έχασε τους γονείς της. Μετά το αίμα και τη βία που είδε ως παιδί, η Έμμα έχει αφιερώσει τη ζωή της στην εξάλειψη των δαιμόνων και είναι η καλύτερη, ταχύτερη και θανασιμότερη Κυνηγός Σκιών μετά τον Τζέις Λάιτγουντ. Αναθρεμμένη στο Ινστιτούτο του Λος Άντζελες, η Έμμα έχει ταιριαστεί ως παραμπατάι με τον καλύτερό της φίλο, Τζούλιαν. Καθώς η Έμμα κυνηγά αυτούς που προκάλεσαν το θάνατο των γονιών της, το μονοπάτι που ακολουθούν τους οδηγεί ξανά σε αυτούς που ήταν πάντοτε αξιόπιστοι. Την ίδια στιγμή, η Έμμα ερωτεύεται τον άνθρωπο που σ' όλον τον κόσμο απαγορεύεται να ερωτευτεί από το Νόμο των Κυνηγών Σκιών να ερωτευτεί. Με φόντο το λαμπερό σκηνικό του σημερινού Λος Άντζελες, η Έμμα πρέπει να μάθει να εμπιστεύεται το μυαλό και την καρδιά της, καθώς ερευνά ένα δαιμονικό οικόπεδο που εκτείνεται από τα διοικούμενα- από- μάγους νυχτερινά κλαμπ της περιοχής Sunsset Strp έως τη θάλασσα που τρίβει τις ακτές της Σάντα Μόνικα.

Κεφάλαια[]

Υπάρχουν 27 κεφάλαια: οι τίτλοι είναι από στίχους (χωρίς να έχει σημασία η σειρά) του ποιήματος "Annabel Lee" του Έντγκαρ Άλλαν Πόε.

Πρόλογος

  1. Ένας Τάφος σε Αυτό το Βασίλειο
  2. Ούτε οι Άγγελοι του Παραδείσου
  3. Το Φεγγάρι Ποτέ Δε Λάμπει Χωρίς Να Μου Φέρει Όνειρα
  4. Και Αυτός Ήταν ο Λόγος
Άιντρις, 2007, Ο Σκοτεινός Πόλεμος
  1. Ευγενείς Συγγενείς
  2. Πολύ Σοφότεροι
  3. Ο Πορθμός
  4. Εκτός Σύννεφων τη Νύχτα
  5. Βασίλειο δίπλα σε Θάλασσα
  6. Και Εκείνη Ήταν Παιδί
  7. Μία Κόρη Ζούσε Εκεί
  8. Δυνατότεροι από Μακριά
Το Άγριο Κυνήγι, Μερικά Χρόνια Πριν
  1. Χωρίς Καμία Άλλη Σκέψη
  1. Λαμπερά Μάτια
  2. Οι Άγγελοι Δεν Ήταν Τόσο Χαρούμενοι
  3. Δίπλα
  4. Οι Δαίμονες Κάτω Από τη Θάλασσα
Άιντρις, 2009
  1. Όλη η Νυχτερινή Παλίρροια
  2. Χαλαρώνοντας και Σκοτώνοντας
Λος Άντζελες, 2008
  1. Πριν Καιρό
  2. Ένας Αέρας Φύσηξε
  3. Εκείνοι Που Ήταν Παλαιότεροι
  4. Να Αγαπάς και Να Αγαπιέσαι
  5. Με το Όνομα Άνναμπελ Λι
  6. Τάφος δίπλα στον Πορθμό
  7. Τα Φτερωτά Σεραφείμ του Παραδείσου
  8. Κόβω Την Ψυχή Μου

Επίλογος: Άνναμπελ

Χαρακτήρες[]

Κυνηγοί των Σκιών[]

  • Έμμα Κάρστερς -- Η δεκαεπτάχρονη Έμμα είναι μία Κυνηγός των Σκιών η οποία θέλει να ανακαλύψει τι σκότωσε τους γονείς της και να εκδικηθεί για τις απώλειές της.

Πλάσματα του Σκότους[]

Γκαλερί[]

Εξώφυλλα[]

Τέχνη[]

Ειδικό περιεχόμενο[]

  • Ορισμένες πρώτες εκδόσεις με σκληρό εξώφυλλο στα Αγγλικά περιλαμβάνουν μερικά από τα παρακάτω:
    • μία σφραγίδα με έναν ρούνο (η σφραγίδα της Κασσάνδρα Κλερ με ένα σύμβολο) στην πρώτη σελίδα
    • τη μικρή ιστορία Μία Μεγάλη Συζήτηση
    • εικόνες από την Κασσάνδρα Τζιν στο εσωτερικό
    • τον οδηγό Κυνηγών Σκιών για το Λος Άντζελες, έναν χάρτη των υπερφυσικών τοποθεσιών των βιβλίων
    • τον οδηγό της Κασσάνδρα Κλερ για το Λος Άντζελες της Έμμα, ένα γραμμένο κομμάτι (αποκλειστικά από τις εκδόσεις Waterstones)
    • μία περιορισμένη "πολυτελής" έκδοση με σκληρό εξώφυλλο από τις εκδόσεις Waterstones με τον Αγγελικό ρούνο στο εξώφυλλο

Ασήμαντα[]

  • Ο τίτλος αναφέρεται στην Άνναμπελ Μπλάκθορν, η οποία είναι γνωστή στη λαογραφία των Κυνηγών Σκιών ως Κυρία του Μεσονυκτίου.
  • Πέρα από το ότι ξεκίνησε μία σειρά από ευγενείς τίτλους για Τα Σκοτεινά Τεχνάσματα, η Κυρία του Μεσονυκτίου πήρε το όνομά της από το τραγούδι του Λέοναρντ Κόεν με το ίδιο όνομα.
  • Στο εξώφυλλο απεικονίζεται η Έμμα Κάρστερς να πνίγεται στον ωκεανό: πιο συγκεκριμένα, απεικονίζεται μία σκηνή από το βιβλίο.
    • Το τελικό εξώφυλλο αποκαλύφθηκε στο Comic-Con της Νέας Υόρκης τον Οκτώβριο του 2015, από την Κασσάνδρα Κλερ και τον Χάρι Σουμ Τζούνιορ.
  • Το βιβλίο διαδραματίζεται τον Αύγουστο του 2012. Ενώ το αρχικό πλάνο ήταν να διαδραματίζεται το 2012, άλλαξε σε 2013 για λίγο καιρό πριν ξανά αλλάξει σε 2012.
  • Το βιβλίο λέγεται από διαφορετικές οπτικές γωνίες, ονομαστικά: Έμμα, Τζούλιαν, Κριστίνα, Κιτ, Μαρκ, και, για λίγο, Άνναμπελ.
  • Αυτό το βιβλίο θα χωριζόταν αρχικά σε κομμάτια όπως Τα Θανάσιμα Εργαλεία. Το πρώτο θα ονομαζόταν "Ατσάλι και Φύση", από την επιγραφή του Κορτάνα.
  • Το μοντέλο του εξωφύλλου για την Έμμα Κάρστερς είναι η Μπρούκλιν Ελίζαμπεθ.
Advertisement