Η Βασίλισσα του Αέρα και του Σκότους (δοκιμαστικός τίτλος) είναι το τρίτο και τελευταίο βιβλίο στην τριλογία των Σκοτεινών Τεχνάσματων.

Ακολουθεί την ιστορία της Κυρίας του Μεσονυκτίου και του Άρχοντα των Σκιών, των δυο προηγούμενων βιβλίων.

Χρονολογικά και εκδοτικά, είναι το δωδέκατο βιβλίο στα Χρονικά Κυνηγών Σκιών.

Περιγραφή[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τι και αν η καταδίκη είναι το τίμημα για την αληθινή αγάπη;

Αθώο αίμα χύθηκε στα σκαλιά της Αίθουσας του Συμβουλίου, το ιερό οχυρό των Κυνηγών Σκιών. Με τον τραγικό θάνατο της Λίβι Μπλάκθορν, το Ενκλάβιο βρίσκεται στα πρόθυρα εμφύλιου πολέμου. Ένα μέρος της οικογένειας Μπλάκθορν φεύγει για το Λος Άντζελες, ψάχνοντας την πηγή της "ερυσίβης" που καταστρέφει τη φυλή των μάγων. Εν τω μεταξύ, ο Τζούλιαν και η Έμμα παίρνουν επικίνδυνα μέτρα για να παραμερίσουν τον απαγορευμένο έρωτά τους και αναλαμβάνουν μία επικίνδυνη αποστολή στη Νεραϊδοχώρα για να βρουν τον Μαύρο Τόμο των Νεκρών. Αυτό που βρίσκουν στις Αυλές είναι ένα μυστικό που θα καταστρέψει τον Σκιώδη Κόσμο και θα ανοίξει ένα σκοτεινό μονοπάτι στο μέλλον που δε θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν. Σε έναν αγώνα εναντίον του χρόνου, η Έμμα και ο Τζούλιαν πρέπει να σώσουν τον κόσμο των Κυνηγών Σκιών πριν η θανατηφόρα δύναμη της κατάρας των παραμπατάι καταστρέψει τους ίδιους και όσους αγαπάνε.

Κεφάλαια[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Οι τίτλοι των κεφαλαίων είναι από το Η Πόλη στη Θάλασσα του Έντγκαρ Άλλαν Πόε.

Part One: Feel No Sorrow
  1. Death Looks Down
  2. Melancholy Waters
  3. Eternal Rest
  4. Nothing That Is Ours
  5. Wilderness of Glass
  6. From a Proud Tower
  7. Stone Flowers
  8. Long-Forgotten Bowers
  9. Up Kingly Halls
  10. Many a Marvellous Shrine
  11. Some Far Off Happier Sea
  12. Beneath the Sky
  13. Babylon
  14. The Viol, The Violet and the Vine
  15. Turrets and Shadows
  16. A Thousand Thrones
Part Two: Thule
  1. In A Strange City
  1. Hell Rising
  2. The Jewelled Dead
  3. The Hours are Breathing
  4. No Rays from Heaven
  5. The Worst and the Best
  6. That Winds May Be
  7. The Long Night Time
  8. By Lifting Winds
  9. A Stir in the Air
  10. Far and Free

Part Three: Lady Vengeance

  1. And Shadows There
  2. Tempt The Waters
  3. The Riches There That Lie
  4. A Redder Glow
  5. Heaven Come Down
  6. Reverence
  7. The City In The Sea

Epilogue

Χαρακτήρες[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Κυνηγοί των Σκιών[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Πλάσματα του Σκότους[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Γκαλερί[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Εξώφυλλα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τέχνη[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ειδικό περιεχόμενο[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Περιορισμένη πρώτη έκδοση: Η πρώτη έντυπη έκδοση του βιβλίου (έκδοση Αγγλίας, Βόρειας Αμερικής) θα είναι η μοναδική αποκλειστική, ειδική έντυπη έκδοση του βιβλίου. Περιέχει δέκα ασπρόμαυρες εικόνες, μία αφίσα στο πίσω μέρος του βιβλίου από την Άλις Ντιουκ και μία μικρή ιστορία (Μία Αγάπη Που Ποτέ Δεν Κουράζεται) που λειτουργεί ως συνέχεια για το Μία Μεγάλη Συζήτηση.

Ασήμαντα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Το βιβλίο ξεκινάει ακριβώς από εκεί που τελείωσε ο Άρχοντας των Σκιών, αν και αρχικά θα ήταν μία εβδομάδα αργότερα. Τα βασικά γεγονότα του βιβλίου έχουν διάρκεια περίπου μιας εβδομάδας, με ένα μέρος να λαμβάνει χώρα περίπου τρεις εβδομάδες μετά την κύρια ιστορία και τον επίλογο να λαμβάνει χώρα περίπου δύο εβδομάδες μετά.
  • Ο τίτλος είναι μία αναφορά στο ποίημα Her Strong Enchantments Failing του A.E. Houseman. Μπορεί επίσης να αναφέρεται και στη Μαμπ, τη Βασίλισσα των Νεράιδων στο Ρωμαίος και Ιουλιέτα, μεταξύ άλλων λαϊκών παραδόσεων.
  • Όπως και με την Κυρία του Μεσονυκτίου και τον Άρχοντα των Σκιών και τους επώνυμους χαρακτήρες τους, υπάρχει ένας χαρακτήρας που ονομάζεται "Βασίλισσα του Αέρα και του Σκότους": η Άνναμπελ Μπλάκθορν.
  • Η Άνναμπελ απεικονίζεται επίσης και στο εξώφυλλο. Φοράει ένα κόκκινο φόρεμα, το οποίο κατά την παράδοση των Κυνηγών Σκιών είναι "για να προστάξει το μαγικό κάλεσμα" και δεν έχει ρούνους, μία αναφορά σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του βιβλίου. Όπως και τα προηγούμενα βιβλία των Σκοτεινών Τεχνασμάτων, ο χαρακτήρας του εξωφύλλου είναι κάτω από το νερό. Το φόντο απεικονίζεται μία διαστρεμμένη εικόνα κατεστραμμένων ουρανοξυστών και ένας κατεστραμμένος αυτοκινητόδρομος.
    • Η Κριστίνα Ροζάλες θα εμφανιστεί στη ράχη του βιβλίου, κάνοντας το πρώτο βιβλίο όπου το εξώφυλλο και η ράχη απεικονίζουν διαφορετικό χαρακτήρα. Ο Μαρκ Μπλάκθορν θα απεικονιζόταν αρχικά στη ράχη, αλλά αργότερα αυτό άλλαξε, εν μέρη επειδή ο εκδότης δεν ήθελε να υπάρχει ένας αρσενικός χαρακτήρας σε ένα βιβλίο που έχει τη λέξη "Βασίλισσα" στον τίτλο του.
  • Αυτό το βιβλίο λέγεται από την οπτική διάφορων χαρακτήρων, ονομαστικά: Έμμα, Νταϊάνα, Έλεν, Μαρκ, Κριστίνα, Κιτ, Τζούλιαν, Ντιέγκο, Ντρου, Ας, Τζέις, Άλεκ, Μάνουελ, Κίραν, Κλέρι, Μάγκνους και Βασίλισσα των Σίιλι.
  • Το βιβλίο αρχικά θα κυκλοφορούσε το 2019, μετά την Αλυσίδα από Χρυσό, αλλά τον Σεπτέμβριο του 2017, ανακοινώθηκε ότι η σειρά κυκλοφορίας των δύο αυτών βιβλίων θα άλλαζε, εν μέρη εξαιτίας του φραγμού της συγγραφέως για την Αλυσίδα από Χρυσό αλλά ακόμα επειδή ο εκδότης "ήθελε να διατηρήσει την ορμή από την Κυρία του Μεσονυκτίου και του Άρχοντα των Σκιών".