FANDOM

Γούλσεϊ Σκοτ
Σκοτ
Γενικές Πληροφορίες
Ηλικία: 22
Κατάσταση: Νεκρός
Αφοσίωση
Είδος: Λυκάνθρωπος
Σχέσεις
Αδέλφια: Ραλφ Σκοτ
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Άνδρας
Χρώμα Μαλλιού: Ξανθό
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Δαιμονικές Μηχανές
Πρώτη Εμφάνιση: Κουρδιστός Πρίγκιπας
Τελευταία Εμφάνιση: Κουρδιστή Πριγκίπισσα
Αναφέρθηκε : Πόλη των Έκπτωτων Αγγέλων
Πόλη των Χαμένων Ψυχών
O Γούλσεϊ Σκοτ ήταν λυκάνθρωπος και ο ιδρυτής των Πραιτόρων Λύκων.

ΒιογραφίαEdit

ΠροϊστορίαEdit

Ο Γούλσεϊ ήταν λυκάνθρωπος, μέλος μιας φατρίας βρικολάκων της οποίας ηγούταν ο αδελφός του, Ραλφ Σκοτ. Όταν όμως ο Ραλφ δολοφονήθηκε υπό τις διαταγές του ντε Κουίνσι, αντί να γίνει μάχη για το ποιος θα είναι ο επόμενος αρχηγός, διορίστηκε απλώς ο Γούλσεϊ, προς τιμήν του νεκρού αδελφού του, και είχε την υποχρέωση να δολοφονήσει τον ντε Κουίνσι, αν και τον πρόλαβαν οι Κυνηγοί Σκιών, και σκότωσαν τον ντε Κουίνσι, πράγμα που τον ευχαρίστησε αφάνταστα.

ΙστορίαEdit

Δαιμονικές ΜηχανέςEdit

Στον Κουρδιστό Πρίγκιπα, η Σάρλοτ Μπράνγουελ καλεί τον Γούλσεϊ για να του μιλήσει, μαζί με τον Γουίλ Χέροντεϊλ, για το γεγονός ότι η αγέλη του παίρνει γιν φεν. Ο Γούλσεϊ κάνει μια δηκτική παρατήρηση που υπονοεί σχέση Γουίλ-Τέσα, και παρόλο που λέει ότι δεν έχει ακούσει κάτι σχετικό, επιβεβαιόνεται από το κοκκίνισμα της Τέσα.

Ο Γουίλ εξηγεί στον Σκοτ τι συμβαίνει με τους λυκάνθρωπους, αν και εκείνος δεν δείχνει να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα, και συνεχώς στρέφει το θέμα της συζήτησης αλλού, μέχρι που τελικά η Σάρλοτ τον πείθει να φύγει.

Αργότερα, ο Μάγκνους Μπέιν έχει μετακομίσει στο σπίτι του, και είναι προφανές ότι έχουν ερωτική σχέση. Έρχεται ο Γουίλ για να βρει το Μάγκνους, και ο Γούλσεϊ τον πειράζει στο κατώφλι, μέχρι που ο Μάγκνους του λέει να σταματήσει. Όταν ο Γουίλ φεύγει, ανάλαφρος, ο Γούλσεϊ λέει στο Μάγκνους ότι δεν μπορεί να σώσει κάθε λαβωμένο πουλί, ο Μάγκνους όμως του απαντάει ότι ένα είναι αρκετό.

Στην Κουρδιστή Πριγκίπισσα, ο Γουίλ και η Τέσα πάλι επισκέπτονται το Μάγκνους, και γίνεται ξεκάθαρο στο Γούλσεϊ πως, παρά τα λεγόμενά τους, οι δυο τους αγαπιούνται. Ο Γούλσεϊ λέει στον Γουίλ πως καλύτερα είναι να περιμένει τον Τζεμ να πεθάνει, αφού έτσι θα έχει την Τέσα όλη δική του, και ο Γουίλ του επιτίθεται, με αποτέλεσμα να πιαστούν στο ξύλο.

Ο Μάγκνους απομακρύνει το Γουίλ από το δωμάτιο, αλλά αφήνει την Τέσα, η οποία αρπάζει ένα σκαλιστήρι για να αποκρούσει τον Γούλσεϊ, πράγμα που δεν χρειάζεται, αφού ο Γούλσεϊ τουλάχιστον ξέρει να φαίρεται στις γυναίκες.

Μιλάει στην Τέσα για την παράξενη αγάπη της για τα δύο αγόρια, και αμφιβάλλει πως τα αγαπάει και τα δύο πραγματικά, καθώς μια καρδιά δίδεται ρομαντικά μόνο σε ένα άτομο. Κάνει μια νύξη στο θέματης "φύσης" της Τέσα, μέχρι που έρχονται οι Γουίλ και Μάγκνους. Ο Γουίλ και η Τέσα φεύγουν, ωστόσο ο Γουλσεϊ και ο Μάγκνους τους βλέπουν από ένα παράθυρο να αγκλιάζονται.

Κάποια στιγμή, ο Γούλσεϊ χαρίζει στο Μάγκνους μια ασημένια ταμπακιέρα, με το μονόγραμμα του, καθώς τον πειράζει λόγω του ασημιού.

Στο τέλος της Κουρδιστή Πριγκίπισσας, ο Μάγκνους φεύγει, καθώς εκείνος και ο Γούλσεϊ βαριούνται συχνά ο ένας τη συντροφιά του άλλου.

ΕμφάνισηEdit

Ο Γούλσεϊ είναι περίπου 22 ετών, ψηλός, με ξανθά μαλλιά ως τους ώμους. Έχει παράξενες ενδυματολογικές επιλογές, που είναι πιο τρελές και από αυτές του Χένρι.

ΠροσωπικότηταEdit

Ο Γούλσεϊ έχει μια κάπως σαδιστική συμπεριφορά, καθώς απολαμβάνει να βλέπει άλλους σε δύσκολες καταστάσεις, ενώ εκείνος ρίχνει λάδι στη φωτιά με τα φαρμακερά σχόλιά του. Δεν έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση τις γυναίκες, και τις περιφρονεί, όπως αποκαλύπτει στην Τέσα. Όπως λέει ο Μάγκνους, αυτός και ο Γούλσεϊ προτιμούν την σεξουαλική από την πλατωνική αγάπη (καθώς και ότι βαριούνται γρήγορα ο ένας την παρέα του άλλου), κάτι που δείχνει την αδιαφορία του για την αγάπη και τη δέσμευση, το οποίο φανερώνεται όταν ο Γούλσεϊ ρωτάται αν θα έμπαινε σε πειρασμό να παντρευτεί για να αποκτήσει απογόνους αν δεν είχε ανιψιούς να συνεχίσουν την οικογένεια.

Ο Γούλσεϊ ωστόσο είναι άνθρωπος, ή μάλλον, λυκάνθρωπος κόσμιος, που ξέρει να φέρεται με σεβασμό και ευγένεια, τόσο σε επιφανειακές όσο και βαθύτερες περιπτώσεις (κατά τον Μάγκνους).

ΕμφανίσειςEdit