FANDOM

Γκίντεον Λάιτγουντ
Γκίντεον
Γενικές Πληροφορίες
Ονοματεπώνυμο: Γκίντεον Άρθουρ Λάιτγουντ
Γεννήθηκε: 1858
Ηλικία: 61
Κατάσταση: Αποθανών
Πέθανε: 1919
Αφοσίωση
Είδος: Νεφιλίμ
Επάγγελμα: Κυνηγός Σκιών
Κατοικία: Τζίζγουικ
Ινστιτούτο Λονδίνου
Σχέσεις
Σημαντικό/ά Πρόσωπο/α: Σόφι Κόλινς (σύζυγος)
Παιδιά: Μπάρμπαρα Λάιτγουντ
Ευγενία Λάιτγουντ
Τόμας Λάιτγουντ
Πατέρας: Μπένεντικτ Λάιτγουντ
Μητέρα: Μπάρμπαρα Πάνγκμπορν
Αδέλφια: Γκέιμπριελ Λάιτγουντ
Τατιάνα Λάιτγουντ
Σέσιλι Χέροντεϊλ (νύφη)
Ρούπερτ Μπλάκθορν (γαμπρός)
Συγγενείς: Σάιλας Πάνγκμπορν (θείος)
Άννα Λάιτγουντ (ανιψιά)
Κρίστοφερ Λάιτγουντ (ανιψιός)
Αλεξάντερ Λάιτγουντ (ανιψιός)
Εξωτερική Εμφάνιση
Φύλο: Άνδρας
Χρώμα Μαλλιού: Καστανόξανθο
Χρώμα Ματιών: Γκριζοπράσινο
Επιπλέον Πληροφορίες
Εμφανίζεται: Δαιμονικές Μηχανές
Πρώτη Εμφάνιση: Κουρδιστός Πρίγκιπας
Τελευταία Εμφάνιση: Κουρδιστή Πριγκίπισσα
Αναφέρθηκε : Κουρδιστός Άγγελος
Ο Γκίντεον απλά καθόταν και κοιτούσε με τα χέρια σταυρωμένα. Θα έχεις παρατηρήσει ότι αυτό μόνο κάνει.

Γουίλ Χέροντεϊλ στην Τέσα Γκρέι, για τον Γκίντεον.

Ο Γκίντεον Άρθουρ Λάιτγουντ είνα το πρώτο παιδί του Μπένεντικτ Λάιτγουντ και της Μπάρμπαρα Πάνγκμπορν.

ΙστορίαEdit

Ανατράφηκε από τον Μπένεντικτ να νομίζει ότι είναι ανώτερος. Οι ανήθικες σχέσεις του πατέρα του φαίνονταν πάντοτε λογικές, μέχρι που ταξίδεψε στο Ινστιτούτο της Μαδρίτης, όπου είδε πως οι άλλοι Κυνηγοί Σκιών δεν φέρονται έτσι, και άλλαξε ριζικά.

Δαιμονικές ΜηχανέςEdit

Κουρδιστός ΆγγελοςEdit

Αναφέρεται από τον Τζεμ Κάρστερς ως αδελφός του Γκέιμπριελ Λάιτγουντ, μπροστά στον οποίον ο Γκέιμπριελ δείχνει αξιαγάπητος.

Κουρδιστός ΠρίγκιπαςEdit

Έρχεται από τη Μαδρίτη μετά από κλήση του πατέρα του για αναλάβει μαζί με τον αδελφό του την εκπαίδευση της Σόφι Κόλινς και της Τέσα Γκρέι.

Αφού ο Γκέιμπριελ σε μία εκπαίδευση κατηγορεί τους Φέρτσαϊλντ για το θάνατο του θείου και της μητέρας του, ο Γκίντεον λέει στην Τέσα, τη Σόφι και το Γουίλ Χέροντεϊλ μια πιο αμερόληπτη εκδοχή της ιστορίας.

Τρέφει αισθήματα για τη Σόφι, με την οποία βγαίνει όταν η τελευταία έχει ρεπό. Συγκεκριμένα, στο τέλος της λέει ότι ο Μπένεντικτ έχει δαιμονοβλογιά και εξαρτάται από τον Άξελ Μόρτμεϊν για να του στέλνει φάρμακο.

Στο τέλος του βιβλίου, απαρνείται τον πατέρα του, πετά το οικογενειακό δαχτυλίδι των Λάιτγουντ και αναχωρεί για το Ινστιτούτο Λονδίνου.

Κουρδιστή ΠριγκίπισσαEdit

Εδώ και καιρό προσπαθεί να προσεγγίσει τη Σόφι, παραγγέλνοντας βουτήγματα (σκονς) τα οποία δεν τρώει παρά θάβει κάτω από το κρεβάτι του.

Ακολουθεί τον αδελφό του στο Τζίζγουικ όπου πολεμά το σκουλήκι-πατέρα του, και επιστρέφει σώος και αβλαβής.

Αργότερα, η Σόφι καταλαβαίνει το κόλπο του με τα βουτήγματα, κι εκείνος παραδέχεται ότι το έκανε για να τη βλέπει, ωστόσο εκείνη του θυμώνει.

Ο Ύπατος Γουέιλαντ οδηγεί αυτόν και τον αδλεφό του στα Ασημένια Δωμάτια, όπου τους εκβιάζει να διαγράψει παντοτινά του Λάιτγουντ αν δεν κατασκοπεύσουν τη Σάρλοτ Μπράνγουελ. Εκείνοι δέχονται, και διαβάζουν την αλληλογραφία της Σάρλοτ, για να δουν τι δεν πρέπει να πουν, αφού σκοπεύουν να πουν ψέματα.

Κάποια στιγμή, η Σόφι τους ανακαλύπτει, αλλά πείθεται να μην πει τίποτα στη Σάρλοτ.

Πολεμά τα αυτόματα που επιτίθενται στο Ινστιτούτο, και τραυματίζεται στο πόδι.

Έχει μια αμήχανη σκηνή φλερτ με τη Σόφι, όπου της λέει ότι πρόκειται να την παντρευτεί, όταν τελειώσουν όλα αυτά και την κάνουν Κυνηγό Σκιών.

Μαζί με τους Γκέιμπριελ, Σέσιλι, Σάρλοτ, Χένρι, Μπρίτζετ, Σόφι, Τόμας Τάνερ, Αδελφό Ενόχ, Αδελφό Ζαχαρία, Αδελφό Μιχαία και αργότερα Γουίλ Χέροντεϊλ, πολεμά τα αυτόματα στο Κάντερ Άιντρις και επιστρέφει ζωντανός.

Αναφέρεται στον επίλογο ότι παντρεύτηκε τη Σόφι και έκαναν δύο κορίτσια. Ο Γκίντεον είχε πεθάνει καιρό πριν τον Γουίλ.

Εξωτερική εμφάνισηEdit

Ο Γκίντεον είναι γεροδεμένος, κοντύτερος από τον αδελφό του, με γκριζοπράσινα μάτια και καστανόξανθα μαλλιά. Έχει το σωματότυπο του πατέρα του.

ΠροσωπικότηταEdit

Ο Γκίντεον είναι ήρεμος χαρακτήρας, με τη σύνεση και την ηρεμία της μητέρας του. Χαρακτηριστικά, ο Γουίλ λέει ο Γκίντεον απλά καθόταν και κοιτούσε με τα χέρια σταυρωμένα. Θα έχεις παρατηρήσει ότι αυτό μόνο κάνει.

ΠινακοθήκηEdit

Όλες οι επίσημες εικόνες στις οποίες εμφανίζεται ο Γκίντεον Λάιτγουντ από την εικονογράφο Κασσάνδρα Τζιν.