The Shadowhunters'Wiki
Advertisement

Ο Άρχοντας των Σκιών[1] είναι ο τίτλος του δεύτερου βιβλίου της σειράς Σκοτεινά Τεχνάσματα, που βγαίνει μετά την Κυρία του Μεσονυκτίου. Είναι χρονολογικά το ενδέκατο βιβλίο. Κυκλοφόρησε στις 23.05.2017. Ακολουθεί η Βασίλισσα του Αέρα και του Σκότους.

Πριν μετονομαστεί σε άρχοντας, ήταν πρίγκιπας των σκιών.

Περιγραφή[]

Το ηλιόλουστο Λος Άντζελες μπορεί να είναι ένα σκοτεινό μέρος.

Η Έμμα Κάρστερς έχει επιτέλους εκδικηθεί για τους γονείς της. Πίστευε ότι θα ήταν ήρεμη. Αλλά είναι τα πάντα πέρα από ήρεμη. Διχασμένη ανάμεσα στην επιθυμία της για τον παραμπατάι της τον Τζούλιαν και την επιθυμία της να τον προστατεύσει από τις κτηνώδεις επιπτώσεις της σχέσης των παραμπατάι, έχει ξεκινήσει να βγαίνει με τον αδελφό του, τον Μαρκ. Αλλά ο Μαρκ έχει περάσει τα τελευταία πέντε χρόνια παγιδευμένος στη Νεραϊδοχώρα: μπορεί να είναι Κυνηγός Σκιών ξανά;

Και οι αυλές των νεράιδων δεν είναι ήσυχες. Ο Βασιλιάς των Μη-Σίιλι έχει κουραστεί με την Ψυχρή Ειρήνη και δε θα αναγνωρίζει πια τις απαιτήσεις των Κυνηγών Σκιών. ανάμεσα στις απαιτήσεις των νεράιδων και των νόμων του Ενκλαβίου, η Έμμα, ο Τζούλιαν και ο Μαρκ πρέπει να βρουν έναν τρόπο για υπερασπιστούν τους αγαπημένους τους -- πριν να είναι πολύ αργά.

Κεφάλαια[]

Μέρος Ένα: Ονειροχώρα
  1. Μεταλλικό Νερό
  2. Απέραντες Πλημμύρες
  3. Που Κατοικούν Τα Στοιχειά
  4. Μία Περίεργη Άγρια Ατμόσφαιρα
  5. Γη Και Ουρανός
  6. Εκεί Ο Ταξιδιώτης
  7. Θάλασσες Χωρίς Ακτή
  8. Κοντά Στο Ποτάμι
  9. Αυτά Τα Εδάφη
  10. Οπότε Θέλει Τον Βασιλιά Του
  11. Πάνω Σε Έναν Μαύρο Θρόνο
  12. Δίπλα Στα Βουνά
  13. Ονειροχώρα
  14. Μέσα Από Το Σκοτεινό Γυαλί

Μέρος Δύο: Θουλ

  1. Φίλοι Χρόνια Δεδομένοι
  2. Πέρνα Τον Περιπλανώμενο
  3. Στοιχειωμένο
  4. Αναμνήσεις Του Παρελθόντος
  5. Το Γκρι Δάσος
  6. Αιώνια
  7. Το Μάτι Άνοιξε
  8. Ο Πιο Ανόσιος
  9. Ουρανοί Φωτιάς
  10. Λεγεών
  11. Ξεκίνα και Αναστέναξε
  12. Περπάτα Στη Σκιά
  13. Κακοί Άγγελοι Μόνο
  14. Η Λυπημένη Ψυχή
  15. Τελικό Θουλ

Χαρακτήρες[]

Κυνηγοί των Σκιών[]

  • Έμμα Κάρστερς -- Η δεκαεπτάχρονη Έμμα είναι μία Κυνηγός των Σκιών η οποία θέλει να ανακαλύψει τι σκότωσε τους γονείς της και να εκδικηθεί για τις απώλειές της.
  • Τζούλιαν Μπλάκθορν -- Ο παραμπατάι της Έμμα, ο Τζουλς είναι υπεύθυνος για τα μικρότερα αδέρφια του, και έμμεσα για το Ινστιτούτο του Λος Άντζελες, από μικρή ηλικία.
  • Μαρκ Μπλάκθορν -- Μισός-νεράιδα, μισός-Κυνηγός Σκιών, ο Μαρκ επιστρέφει στην οικογένειά του στο Λος Άντζελες ως διαπραγματευτικό χαρτί μετά από χρόνια στο Άγριο Κυνήγι.
  • Κριστίνα Ροζάλες -- Η δεκαοκτάχρονη κολλητή της Έμμα η οποία κατοικεί πλέον στο Ινστιτούτο για να μάθει πως η κουλτούρα των Κυνηγών Σκιών εκεί διαφέρει από εκείνη του Μεξικού.
  • Νταϊάνα Ρέιμπερν -- Η εκπαιδεύτρια των νεαρών Κυνηγών Σκιών του Ινστιτούτου.
  • Άρθουρ Μπλάκθορν -- Ο επικεφαλής του Ινστιτούτου του οποίου το σοκ και το τραύμα από τα γεγονότα του Σκοτεινού Πολέμου, συν την εμπειρία του στη Νεραϊδοχώρα, τον έχουν τρελάνει.
  • Ντιέγκο Ροζάλες -- Ένας Κυνηγός Σκιών από το παρελθόν της Κριστίνα και επίσης ένας Εκατόνταρχος.
  • Λίβι Μπλάκθορν -- η μικρή αδελφή του Μαρκ και του Τζούλιαν και δίδυμη του Τάι, είναι γενναία και προστατευτική απέναντι στην οικογένειά της.
  • Τάι Μπλάκθορν -- ο μικρός αδελφός του Μαρκ και του Τζούλιαν και δίδυμος της Λίβι ο οποίος βοηθάει τα αδέλφια του και τον νεοφερμένο Κιτ με τον Κόσμο των Σκιών.
  • Κιτ Χέροντεϊλ -- γιος του Τζόνι Ρουκ και ο τελευταίος χαμένος απόγονος των Χέροντεϊλ.
  • Ντρου Μπλάκθορν -- η μικρή αδελφή του Μαρκ και του Τζούλιαν η οποία εκνευρίζεται επειδή --λόγω της νεαρής ηλικίας-- δεν επιτρέπεται να βοηθήσει τους "ενήλικες" αλλά πάντα ανακαλύπτει διάφορα.
  • Τάβι Μπλάκθορν -- ο μικρότερος αδελφός του Μαρκ και του Τζούλιαν και το μικρότερο παιδί της οικογένειας Μπλάκθορν.
  • Άνναμπελ Μπλάκθορν -- η αγαπητικιά του Μάλκολμ την οποία ανέστησε με επιτυχία.
  • Εκατόνταρχοι -- Απόφοιτοι του Σκόλομανς: πολεμιστές με καλή εκπαίδευση που ασχολούνται με ζητήματα των Πλασμάτων του Σκότους, ονομαστικά, Ζάρα Ντίαρμπορν, Μανουέλ Καζάλες κ. ά.

Πλάσματα του Σκότους[]

Γκαλερί[]

Εξώφυλλα[]

Τέχνη[]

Ειδικό περιεχόμενο[]

  • Οι πρώτες εκδόσεις του βιβλίου από τη Βόρεια Αμερική (και οι ειδικές εκδόσεις με μαλακό εξώφυλλο του W.H. Smiths and Easons) έχουν 30 νέους ρούνους σχεδιασμένους από τη Βάλερι Φρέιρε τυπωμένους μέσα στο βιβλίο.
  • Μερικές ειδικές εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένου και ενός από το Target, περιλαμβάνουν έναν χάρτη του Αλικάντε από πίσω.
  • Μία διαγραμμένη σκηνή με την Έμμα και τον Τζουλς στη γέφυρα Μπλακφράιαρ μιλώντας για τους χαρακτήρες από τις Δαιμονικές Μηχανές--ειδικότερα τον Τζεμ, την Τέσα και τον Γουίλ--και σχετίζοντας τις σχέσεις τους με εκείνους, κόπηκε από το βιβλίο αλλά υπάρχει ως έξτρα στο πίσω μέρος μερικών εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων με μαλακό εξώφυλλο του Barnes & Noble και του Waterstones, τα οποία έχουν και χρωματισμένες άκρες.
  • Η έκδοση από το Costco θα περιλαμβάνει δουλειά από την Κασσάνδρα Τζιν--ειδικότερα το πορτρέτο της Έμμα από τον Τζούλιαν που αναφέρθηκε στην Κυρία του Μεσονυκτίου.
  • Η περιορισμένη "πολυτελής" έκδοση με σκληρό εξώφυλλο από το Waterstones που ταιριάζει με εκείνη της Κυρίας του Μεσονυκτίου, θα έχει τη σκηνή της Έμμα και του Τζούλιαν στη γέφυρα Μπλακφράιαρ και τον χάρτη του Αλικάντε, αυτή τη φορά με τον ρούνο των παραμπατάι στο εξώφυλλο.

Ασήμαντα[]

  • Το εξώφυλλο απεικονίζει τον Τζούλιαν Μπλάκθορν κάτω από το νερό, τη γραμμή του ορίζοντα του Λονδίνου, με τη Γέφυρα του Πύργου ως φόντο, έναν χάρτη με αστερισμούς πίσω από τον Τζούλιαν και ένα "Μέγεθος Αστεριών" κλίμακας από 1 μέχρι 5 δίπλα στη γέφυρα.
  • Ο αρχικός τίτλος του βιβλίου ήταν Πρίγκιπας των Σκιών.
  • Το βιβλίο λέγεται από την οπτική διάφορων χαρακτήρων, ονομαστικά: Έμμα, Τζούλιαν, Κριστίνα, Μαρκ, Κιτ, Τάι, Ντρου, Λίβι, Κίραν, Νταϊάνα και Άνναμπελ.
  • Όπως και με την Κυρία του Μεσονυκτίου και τον επώνυμο χαρακτήρα της, ο τίτλος και αυτού του βιβλίου αναφέρεται σε κάποιον χαρακτήρα: τον Βασιλιά των Μη-Σίιλι ο οποίος αποκαλείται Άρχοντας των Σκιών.
  • Η αρχή του βιβλίου διαδραματίζεται δύο εβδομάδες μετά τα γεγονότα της Κυρίας του Μεσονυκτίου.
  • Ένα easter egg (=κρυφό στοιχείο) σε αυτό το βιβλίο ήταν η φράση "Η φωτιά θέλει να κάψει", χαραγμένο στο τραπέζι του κρησφύγετου της Ζάρα. Το "Η φωτιά θέλει να κάψει" είναι από τη σειρά Ματζιστέριουμ της Κασσάνδρα Κλερ.
  • Σε μερικές αρχικές εκδόσεις του βιβλίου, αυτό που είναι χαραγμένο στο δωμάτιο της Κριστίνα Ροζάλες λέει "Μ.Φ. + Λ.Χ." (Μάθιου Φέρτσαϊλντ και Λούσι Χέροντεϊλ) το οποίο άλλαξε στις επόμενες εκδόσεις σε "Τζ.Μπ. + Λ.Χ." (Τζέσι Μπλάκθορν και Λούσι). Αν και η Κάσι ισχυρίζεται ότι η αλλαγή ήταν ασήμαντη και δε φανερώνει τις τελικές σχέσεις στη σειρά Οι Τελευταίες Στιγμές.

Παραπομπές[]

Advertisement